ennu mer trött..

ja, det tar på krafterna att underhålla småbarn i nästan 6 h, endå har det bara gått 2 dagar, men jag kommer klara mig , för det mesta är dom bara så goa och som minsta är för mysiga, åh så söta !!
nu har jag iaf tränat, duscht, ätit lite smått och kollat lite gymnasie grejs , har fortfarande ingen aning om vad jag ska välja, men har endå till hösten på mig innan jag behöver bli mera säker.
träningen gick bra tycker jag, alla verkade vara trötta så det var segt men det gick, hade även utvecklingssamtal mitt i träningen, va inte så sugen på det innan men det gick bra, pratade om vad jag behöver träna på för att bli en bättre handbollsspelare om man kollar 2 år framåt, va la mest snabbhet och spenst(hur det nu stavas?) hoppar typ 10-15 cm upp nu, och enligt min tränare ska jag behöva kunna hoppa 40-50 cm ;o hahah, ba att träna ;) det löser sig.
ska sitta här vid datan lite sen närmare 10 ska jag kolla cougar town , roligt roligt, kom även på vf inte scrubs var här om dagen, det var ju söndag, smart är jag ibland, har även en känsla av att de nyare avsnitten börjar ta slut och då lär det börja om från början .. gillar inte när det gör det. så kommer jag antagligen inte kolla på det mer. den enda serien jag kan kolla på om och om igen från början till slut är vänner , har alltid vart och kommer alltid vara favoritserien ;)
får även bli en bild som är liknande den typ förra, men typ allt jag har just nu ;*



pussar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0