ÄNGLARNA ÄR BÄST ..!

åhh det är så j*vla gött !!!!!! efter 4 min stod det 0 -1 till elfsborg, då tänkte ja ba .. nejj ! inte en sån här match till ! men sen efter några grymma lägen 1 - 1, sen snyggaste frisparken som typ smeker ribban och går så lätt in i mål !! halvlek står det 2 - 1, andra halvlek hände inte så mkt förens det inte var så lång tid kvar tredje målet, då kom lättnaden, vinst liksom, sen fjärde målet sen sa jag till linn, en till då en till ;) va händer, söder gör femte målet och vi skriker va lycka, seriöst, ÅRETS VÄNDNING, helsingborg kan ta sig nånstans, änglarna är på gång !!
stannade kvar som nästan alla andra ifkare och gjorde vågen tsm med spelarna, så kastar kim christensen(målvakten) ut sina handskar mot oss och en kommer precis mot mig så självklart fick jag den ! ;) kanske tar kort och lägger ut här sen, bevis liksom ;) och det va två småkillar som ba, kan vi få den ? ja ba, haha fuck no :D nä men de kunde dom ju glömma sen smög dom bakom mig och linn när vi skulle gå ut för att kunna ta den, haha !
och bussen hem, vissa stoppknappar funka inte som vanligt typ, och såklart funka ingen runt mig .. men det var någon snäll kille lite längre bak som typ såg att ja tryckte på knappar för han tryckte längre bak åt mig, haha, trodde först han med skulle av men de va ba jag som gick va på den hållplatsen, haha, det tackar jag för ;*
nä nu ska ja typ dammsuga , tråkigt.

pussar


Kommentarer
Postat av: AB PW

jo med mig är det bara bra :D



följa varandra via bloglovin?<3

2010-04-18 @ 19:12:52
URL: http://acidbanana.blogg.se/
Postat av: AB PW

kalas :D säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig<3

2010-04-18 @ 19:20:16
URL: http://acidbanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0