snart nytt år

nu blev det ett långt uppehåll igen, men på julafton och så hann jag inte med bloggandet
sen har ja tatt det mycket lugnt och det har inte hänt så mycket
men igår var jag i stan med Becca, mycket trevligt
sen åkte vi och tränade MRL.
sen sov jag där och idag åkte vi med Johanna och kollade handboll
det är Norden cup nu så det är kul :)
ska göra detsamma imorgon
så hinner jag så bloggar jag innan jag åker, men är väldigt morgontrött så får se om jag hinner helt enkelt, annars blir det när jag kommer hem, nu ska ja försöka bättra mig igen!

ska inte tråka ut er !


skickar med Eric's nya singel !!
gillar den !
ljudet verkar hacka lite i början men de försvinner snabbt ! :)

hörs.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0