kväll

ja, börja väll bli lite trött nu
hoppas jag kan somna lite tidigare idag, för imon ska ja upp o träna halv 11, lite små segt men vad ska man göra, sen hem till becca, hon ville att ja skulle med hem efter gymmet så blir väll så ! sen senare på kvällen ska vi vara där och enda in på de nya året, underbart ! :)
nu när man tänker efter är de lite läskigt att de ska bli ett nytt år ... det tycker jag varje år, först jättekul sen lite ångest nästan men endå spännande .. haha, fast förra året kan ja inte minnas att ja tänkte så mycket över det, men denna gången känns det som att ja kommer tänka tillbaka mycket, det har vart ett underbart år !

men inget blir som när 2008 skulle bli 2009, haha jag fick nåt konstigt för mig 2 h innan 12 att ja verkligen inte ville lämna 2008, men de löste sig endå haha, man kan ju inte stanna tiden, ibland tyvärr ;) men om ja tänker tbx nu är ja glad att jag lämnade 2008, även om de va ett mycket bra år !

nu ska det inte bli för långt hehe.


såhär söt kan johanna bli när hon får tag på min mobil :)

puss

Kommentarer
Postat av: Caroline

elr hur! killen är verkligen helt perfekt ;)



gott nytt år på dig :D

2010-12-31 @ 14:13:07
URL: http://saadelovers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0