BILD BOMB 2010

som jag sa, här kommer inlägget med en massa bilder från delar av mitt 2010 :)


vecka 7 åkte bla jag och Rebecca Hering, till sälen med ett gott gäng, vi i rosa, de va några fler med som inte är med på bilden!

tog hål i naveln i februari ! dehär är dagen efter och samma dag som Emma, på bilden, tog också :)

jag och Rebecca påväg till cup i danmark i april!

passar på att sova mellan matcherna i danmark!

bla såhär kunde mina knän se ut efter cuper under året!

tobias hysen, jag och pontus wernbloom under gais derbyt, en av många underbara matcher i år!

som sagt, alla underbara matcher med linn !

vanlig kläd outfit med short och ett linne!

samma här, det vita linnet ja nämnde i förra inlägget ! :)

tidig sommar och vi är i Helsingborg och spelar beachhandboll !

mys dag med den saknade Emma !

Eric signerar årets bästa köp ! haha :) 29/6

29/6, min och beccas turnedricka också !


1/7

Paulina och jag i Åhus i juli !

Jag och Rebecca i Malmö 21/8

är på rosa bandet galan i oktober.

praoar på ett Scandic hotell i november

Idol här i gbg, både genrep och fredagsfinalen!

ja, det var en del av mitt 2010 i bilder !
allt innan rosa bandet känns så himla långt borta, vissa saker känns det inte ens som att jag gjort, är nöjd över mitt år endå !

men tror 2011 kan bli ennu bättre, det här blir bra !

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0