tidig helg!

har ingen skola imon så nu är det helg! känns helt okej ja!
bloggande inte igår för var knappt hemma nånting.

började skolan klockan åtta, slutade fyra. då kom Linn till my school, vi, jånas, theo, simon, joakim & patric satt på donken sen gjorde vi typ ingenting ... haha, sen gick vi till ullevi, träffade jolin där också och patric drog eftersom han håller på öis(vad är det?).
står ju inte i klacken egentligen men gick runt o prata me lite vakter osv så dom släppte över oss till klacken så vi kunde stå alla tillsammans så de najs. lite seg förlust dock, men annars va de en helt okej match, dock inte första de va de värsta på länge typ ..
men sen drog vi hem och va hemma halv 10 typ.

idag har jag ba varit i skolan, hade no sen studiegrupp sen jättekort svenska, prata lite o fixa ihop lite frågor.
sen drog jag och oliver till ett fik och så intervjua jag honom(svenska uppgift) satt där i några timmar typ, de gick fort men de blev nog ett tag.
sen drog jag hemåt, så va mormor här, åt o prata osv som vi gör ibland som ni kanske märkt, massa mys.

imon på kvällen ska jag ha tacokväll med världens bästa linnsmo, och innan dess ska jag SOVA UT! love.


haha shit vilken cool brud! innan skolan förra veckan eller nåt ..

puss


Kommentarer
Postat av: JONAS.

JAG HETER JONAS!

2011-09-18 @ 16:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0