tagga kräftskiva??

haha, om 1.5 h ska vi hoppa över staketet och in till grannarna, väldigt trevligt!
vi som hade det förra året så nu är det nästa haha! i år kommer även Emma o dom tillbaka, hon bodde ju här i längan förut men dom flytta för två årsen. från att träffas nästan exakt varje dag, även om de ibland var två hela dagar i rad och ibland bara 5 min så var det endå varje dag. blev en väldig stor saknad, nu ses vi nästan inte alls längre, men hon kommer alltid vara som en syster för mig! min lilla Emma skitunge haha!
vi båda föddes ju i detta området så vi växte verkligen upp ihop! :')

men iaf, kom hem för en liten stund sen.
kul o kolla handboll! men saknar suget efter att få spela själv, förr kunde jag knappt sitta bredvid o kolla en match utan att ja kände hur det ryckte i kroppen, sjukt mycket lättare nu, nästan läskigt.
men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte saknar det, eller känslan under och efter match - känslan av att ha ont i hela kroppen.
för tro mig, det hade man/jag verkligen, ju roligare match, desto ondare, ju jobbigare match, desto ondare, men då var smärtan bara kärlek!!


haha ser lite rädd ut ... ?

pusspuss&puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig min fina vän, ses strax. Världens bästa syster och kommer alltid att vara de. /e

2011-09-03 @ 16:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0