mysig lördag!

vaknade med en hals som kändes helt knas, hade inte ont iaf! men hostade och va hes, men de har blivit bättre under dagen.
trodde det skulle bli en jätteseg lördag, framför allt eftersom jag inte känner mig helt 100.
men mina föräldrar, bror, hans tjej och hennes mamma skulle iväg o bowla osv så fråga dom om jag ville hänga med och hade inget bättre för mig så det gjorde jag.
sen åkte vi vidare till en resturang och åt, massa gott.
sen åkte vi vidare till Hanna(brors tjej) och hennes mamma då, så satt vi där och hade det mys några timmar blev det nog.
och nu är jag hemma igen, ganska seg asså!

innan dess åkte vi på en lite mässa i typ 10 minuter haha, och köpte även en ny plattång eftersom min har slutat fungera!

imon ska jag åka till landvetter och hämta Becca som kommer hem till sverige igen, yeay! MASSA mys!
sen blir det blåvitt med bästa Linn! big love.


Becca och jag i Turkiet i sommar, underbart!

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0