handboll&kräftskiva!

förlåt igen för den otroligt dåliga uppdateringen, har helt enkelt itne haft ork.
sen igår när jag kom hem var det strömavbrott i hela tuve, väldigt fail.
så efter det funkade inte internet, tv osv som det skulle och då rann orken också ur mig.
sen kollade jag fotbollen på kvällen också, mitt i allt blir det helt svart, strömavbrott igen, det hände dessutom två gånger under matchen man ba heja!

men nu ska jag typ platta mitt hår osv, sen åka och kolla lite handboll, de är cup denna helgen, kortedala cup som jag själv har spelat x antal gånger, love.
sen ikväll är det kräftskiva med längan! (bor i radhus så alla i radhuset har årligen kräftskiva ihop) galet mys.
men sen så händer det inte så mycket mer, imon ska jag nog övningsköra lite igen, woho!


fräsigt.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0