trött tjej !

var på liseberg vid 4 förut
gick runt lite med Becca sen gick vi mor scen för de va soundcheck och hade endå inget för oss, och där satt Linn och hennes kompis så satte oss med dom sen satt/stod/flumma vi där tills Danny börja dååå
mycket najs kväll måste jag säga, udnerbart sällskap och en kille på scen som inte är dåligt snygg heller ... vissa galet goa låtar och dansa KAN han !! lovely.

dock kan jag inte låta bli att vänta tills de är Eric där på scen om snart 2 veckor ...hihi. det är LOVE.
men ah trött är vad jag är just nu ! helt död typ.
ska ta och borsta mina tänder och lite så nu, sen kryper jag ner i sängen och sover !!


inte långt kvar nu ! :)

btw. det kommer kanske upp lite bilder från idag imon eller något sånt, så fort Becca har lagt in dom på facebook ! :)

pussar

träffade även på Andreas Wijk efteråt, hej helt OK snygg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0