tiden räcker inte till

oftast verkar den inte göra det av någon konstig anledning ...
men ah, idag har jag varit i skolan då, ganska sega lektioner nu när vi typ inte har något att göra överhuvudtaget ...
men sista lektionen spelade vi in det sista på våran film som vi gör i franskan, höhö.
får se hur bra det blir och så men .... det har varit galet kul iaf !

när jag kom hem tänkte jag lägga mig ute och sola lite för att bättre på färgen lite .. men självklart hann de bli monigt och allt sånt där innan jag hann inte!
nu håller jag på att byta om, mot träning snart ! har även dammsugit mitt rum, hehe.

imorgon är det ingen skola ! hej skönt ! men blir upp inte allt försent endå för ska iväg med mamma och hämta lite grejer för dagen, för imon blir de stor kalas, haha, min käre bror tar studenten så de najs ! :)
senare på kvällen blir det antagligen Petter & September på Liseberg, yeah love.
kanske sover hos Linn efteråt, massa mys, vill btw sno hennes lägenhet .. om det skulle vara möjligt :) eller iaf bo i sannegården .. hm. (hon bor nämligen där, såååååå mycket love på det stället så hälften skulle vara nog)

men nu ska jag inte babbla på !!


bara för att jag själv har sovit osv nu så skickar jag med en bild från igår på lilla mig och min cpigt braiga kompis ! :)

pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0