shoppat !

hihi, jag älskar det !!
köpt lite nya grejor till min garderob, kläder då alltså. känns somrigt att köpa typ short , love it.
dock har det ju vart grått och regnat hela dan ... suck .
men de är tur man har ett hem under tak där man kan vara sånna här dagar !
och imorgon är det morsdag ! mysigt, ska nog till marstrand med bla mormor, älskar det där ! så galet fint, speciellt på sommaren :)
mormor är uppvuxen typ nära där så händer att vi åker dit då och då, på sommaren då alltså, tror till och med hon har bott där, hehe.


vädret får även idag en tumme ner !!

så smart är jag, har haft 3 rivsår på armen sen cupen förra helgen, det enda blev djupare än de andra så de blev skårpa ... självklart har jag rivit bort de typ 2 eller 3 gånger så de blir ju inte direkt bättre .... smart som är jag som sagt !!
vet inte om de syns så tydligt så försökte ringa in det med ett O (hahah?)

bilder på det jag köpt idag kommer lite senare !

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0