satsar fullt ut !

på vad ... ?
ett helt normalt inlägg tänkte jag mig, hiihih
ta det med en nypa salt jao ...

tjeeeeenare mannen ! hahaha , och becca har inte sett solsidan !?!?! då är man ju ute och cyklar asså .... Ove sundberg i mitt <3 ... NAAAAAT !

okej, förut hämtade vi våra klasströjor, naaajs jao !
sen drog jag, Johanna och linn hem till johanna en sväng sen drog vi till stan, hahahahaha !!!! när vi kommer, vi ba åh det är nån som tror han kan sjunga här inne ?? så går vi in typ skrattar lite åt personen, sen ser vi att det är JP, Jean-pierre från paradise hotel och ung och bortskämd, typ dog ! sen kom Rabih och sjung också, han är därimot gaaaalet snygg ! yeaaah !

men ah, sen drog vi hem sen kom Becca och hennes mamma hit som sagt, dom åkte för en stund sen så nu sitter jag och myser i min nya tröja ;$ hihihi




helt normal tjej, yeaay !

fick btw reda på förut att jag fått sommarjobb, på samma dagis som jag praoa på för lite mer än ett årsen, mys !

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0