mys

hej där!
träningen va bra idag, tränade med 96orna idag också, de är roligt då för då blir vi lite fler som tränar, allt blir lite lättare och roligare då !
men ah, behövde tydligen inte åka med mamma imon på morgonen, men innan kl 12 ska jag vara klar med en del annat + vara klar med mig själv ... hm ...
haha, måste städa klart på mitt rum, fixa allt jag ska ha själv och sånt och så ska jag blåsa upp ballonger, höhö, där var jag dock själv ganska starkt frivillig att hjälpa till.

men jag längtar till imon nu ! det kan bli en riktigt lyckad dag, senare kväll & natt också !


bjuder på en väldigt söt*host* bild !

kolla här då ... på min "snygga" utväxt ... mitt hår är just nu bajs mörkt (inte bajsbrunt ...) och typ galet slitet :( snyft ...
men på fredag blir de ljusare igen, yeay!! dock lite kortare pga de slitna ... hm suck... de är ju inte direkt långt nu heller ... jaja, jag ska spara och de ska bli LÅNGT(igen)

puss

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej vad roligt :) Jag läääängtar så himla mycket till semestern nu! Gör inte du?

2011-06-02 @ 12:10:04
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0