KOLLA VEM SOM ÄR TILLBAKA !


hihi, nä men jag behövde ett litet "uppehåll" kände jag, men nu är jag tillbaka, bättre än nånsin ???
hope so !
men det har inte hänt så mycket de senaste dagarna
idag hade vi NP i matte, gick bra hoppas jag.
imorgon har jag studiedag, underbart skönt ! men ska träffa klassen vid 2 och hämta våra klasströjor, love !
sen ska jag antagligen träffa bästa Linn ett tag sen på kvällen kommer Becca och hennes mamma hit, mys !
lördag blir det handbolls SM finalet i Scandinavium, me like !
söndag lite shoppning med mamma, yeay !

min balklänning har btw kommit också !! underbart, ska köpa lite "tillbehör" på söndag förhoppningsvis.

har en lite rolig sak jag ska berätta också, men det blir i ett annat inlägg, tidsinställer det så checka in igen vid strax efter 5 (om den inte är över 5) så har jag skrivit om det med !

PUSSAR på er !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0