haft cup mm

har ju haft cup i helgen så bloggen har hamnat lite utanför igen!

men i fredags var jag ju på bio med Anna & Tina, pirates of the caribbean 4, så sjukt galet bra !! älska Johnny Depp och speciellt som Jack Sparrow, inte dåligt snygg .
sen i lärdags var det cup typ hela dan, helt slut på kvällen, johanna sov här då sen upp tidigt igen igår för mer cup, men åkte ut typ direkt.
så åkte hem och hann även med att gå på blåvitt ! blev lika där dock var vi SÅ värda en vinst så det är inte sant, 65 - 35 % i bollinnehav säger ganska mycket ....

men idag har jag bara vart i skolan och solen är tillbaka ! love it.
hade även sista matteprovet och sista provet överlag för i år !!!! älska ! fick även redan på att jag fick mvg i matte NP ... thank u !

hade tänkt gå ut och sola lite men de blåser nog lite för mycket. hade vi slutat tidigare idag så !

men om en vecka är det Danny på liseberg och om 2 veckor är det beach handboll i helsingborg, love !!


haha jag i fredags !
fler bilder från den kvällen kommer kanske senare :)

pussar

Kommentarer
Postat av: Dave Luzinski

I....like....to...play...Heroes...of...Newerth...

2011-05-25 @ 23:06:26
Postat av: DaveLuzniski

I....like...to...play...Heroes..of....Newerth..

2011-05-25 @ 23:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0