yeaah

idag är jag glad !
matchen idag gick galet bra och vi va bättre än vad vi vart på länge, de går braa nu !
och sen är det typ vår nästan på riktigt !
hade mina converse för första gången idag(vet liiite efter) , kudne gå ute i solbrillor för det behövdes ! använde skinnjacka ! åh jag älskar livet! haha.

innan matchen drog jag till stan och träffa Becca, kollade runt lite och så !
sen drog vi till gymmet, först solade vi sen gymma vi.
sen drog jag till hallen, dock nästan en timma förtidigt men det visste jag ju. träffade Cassi och Amanda på bussen så va me dom när vi vänta !
sen match och det va som sagt galet bra ! glad tjej !


vet "fjortis", men gjorde nåt cp med ansiktet och hade 3 min på mig att springa med stor fet väska ner till bussen, vilket jag gjorde och när jag kom på bussen skrattade han som körde .....

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0