tjeena

sitter och lyssnar på musik just nu, johanna va här i några timmar förut
alltid lika galet kul.
men annars hände det ingenting idag.
men imorgon är det första skola, sen träffa becca, vet inte om vi hinner dra till stan en snabbis, vill kolla en grej.
sen är det sola & träna på gymmet, sen maaaatch !
mycket matcher de senaste veckorna men det är gött !
kollat några O.C. avsnitt idag också, är på säsong 3 och vet redan vad som händer i sista avsnittet, fan vad jag kommer gråta ... och johanna kallar mig känslig ;o bara för hon aldrig gråter, no feelings at all ? jag gråter fan till allt !? spc filmer ... hehe.


jag mös till O.C. i min goa tröja, ser helt mobbad ut men har nog precis gråtit lite ... haha !

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0