tankspridd .

.. är precis vad jag är och har varit de senaste dagarna, enda sen sthlm tror jag, av någon konstig anledning, fast det har ingenting med sthlm att göra, men efter det kom massa tankar om allt möjligt upp, bla gymnasiet, vill bara komma in och att resten av 9an ska gå JÄTTEfort och ha en lång underbar sommar och sen börja på gymnasiet och allting ska bli bra !
man får väll helt enkelt vänta och se.
lite andra tankar spökar runt också, men dom får stanna där dom är ! :)

skolan bestod av biologi, biologi och lite till biologi och sist en konsumentundersökning eller nåt .....
hade ju som sagt nationella i biologi, först ett skriftligt prov hela förmiddagen, sen efter vi ätit skulle vi planera en labb som vi ska göra nästa vecka, typ galet svårt !! sen resten av dan var som vanligt och självklart var det den vanliga biologi lektionen som hade tajmats in där så bra ! sen skulle vi ha SO men de va nån tjej som gjorde nåt om konsumentkunskap eller något ... haha lost !

men sen har jag bara vart hemma, SOVIT !! det är så skönt att lägga sig i soffan och sova ! har varit galet trött denna veckan ! lite småförkyld och sånt fortfarande och det känns.

men oj vad långt det blev nu ....
skickar med min nuvarande favortlåt !! eller den har varit det ganska länge nu ! ;D
videon är GALET rolig också .... min humor I guess !



puss

kolla in vid 22 för en ny "Dag"

Kommentarer
Postat av: Åsa (rumpetrollens.blogg.se)

sv; sant så sant! Fast om man inte säger något märker ingen hur de är heller.. Fanns kan kännas skit konstigt och ba hörrö såhär är de då känner man sig ju typ jätte töntig :P kraam

2011-03-16 @ 22:02:02
URL: http://rumpetrollens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0