söndag !

dagarna går så fort nu, helgen är liksom nästan redan slut ??
men igår åkte jag och fikade med johanna som sagt, hann inte göra så mycket mer innan allt började att stänga
så vi drog hem till henne och va där hela kvällen, drog hem vid halv 11
hade lika cp kul som alltid så de najs !
och idag ska jag spela match, samling halv 2 så ska snart börja fixa allting inför matchen .
annars händer det nog inget mer idag, inte lika fint väder som igår så det känns inte så pepp på att gå utanför dörren, lat som jag är !
gillar inte att man dratt fram klockan en timma ... då försvann ju en timmas sömn liksom :(
ja, jag gillar att sova :)

haha ... jaja men hörs efter min match dåå .


johanna in the sun igår !

puss

en vecka kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0