somnar gott ikväll ...

min kropp är helt slut, av olika anledningar så jag känner att så fort jag lägger mig tillrätta i sängen så kommer jag somna ....
träningen gick bra, den var inte så jobbig så det gick bra med förkylning och hals !
men min hals retar mig och kliar ... hatar det !! måste gå ner och hämta mina halstabletter som jag så smart glömde i jackan ...
sen ska jag faktiskt kolla på Big brother om 10 min ... FY jag kollade inte de 10 första avsnitten, sen kollade jag något då och då och de tre senaste dagarna har jag kollat .... usch men har man inget bättre för sig .. ehm.
fast man vet ju redan att Gurkan vinner, höhö. hoppas det iaf, så galet go haha !
och Rodney eller va han nu heter är en snällare variant av JP (från paradise hotel & ung & bortskämd) fast JP avkyr jag verkligen !!! tål honom inte, inte riktigt samma här men han e fan lurig asså haha ;)

men nej nu ska jag inte bara babbla på :)


CP BILD ! men jag bjuder på det eftersom ja har så klent med bilder (:

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0