solat

ligger just nu på min säng och tar de lite lugnt, haha !
nä men johanna drog typ precis hem
vi va och sola förut , galet skönt !
dock är jag ju blek endå, speciellt i ansiktet :( ... men de är skönt endå och de känns skönt !
och självklart blir jag ju brunare än om jag inte hade solat alls, det är det som är grejen, på sommaren blir jag verkligen väldigt brun för har bra piggment, galet bra för att vara helsvensk !! men eftersom jag är det blir jag vit som snö på vintern .... men det är jag ju inte nu, tack och lov !
men annars händer det inte så mycket mer för mig idag, som jag sa innan, jag orkar eller vill egentligen ingenting heller :)


chillar på livet .... så vi rullar ! haha ah men precis ! osminkad och fin, röda läppar jag har då .....

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0