snaart !

bara en skoldag kvar, bara en träning kvar(om ja blir bättre i halsen) och bara två nätter kvar tills vi drar till stockholm !
det ska bli så jäkla skoj och jag är galet pepp !
vet inte om vi tar med oss någon data men om inte ska jag endå mobilblogga ! det lovar jag er !
förhoppningsvis kommer jag ha en massa att berätta, ska försöka vara duktig med kameran(mobilen) också, så det kommer en massa bilder antagligen söndag kväll !
imorgon är det ganska kort skoldag, sen träning, men är halsen och allt annat från axlarna och uppåt(förkyldning i hela huvudet typ ..) och magen inte okej så vågar jag inte träna, eftersom jag kände av redan lite igår och så endå tränade + match och idag kom jag knappt upp ur sängen för de va så tungt vågar jag inte ta någon risk !
men förhoppningsvis vaknar jag imorgon friskare än nånsin ;)
 

bilden är tagen för typ en vecka sen, och jag sitter som ett kioskmongo :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0