nyduschad


här sitter jag nyduschad och vääldigt söt, not.
men träningen var go idag faktiskt, även fast jag kände av att ja inte är helt pigg i kroppen, men det gick bra endå.
har egentligen lite biologi att kolla igenom, och en STOR hög med allt jag hade med mig till sthlm som ligger på golvet i mitt rum .... typsikt, men jag har ingen ork just nu, tror jag ska ner och ta mig något litet att äta ist ..
har tusen tankar som snurrar runt, även om jag är säker på vissa saker så vet jag ingenting just nu.

vid 22 kommer Dag 20.

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh herregud,den listan har jag nästan glömt bort :o är typ på dag 11 o.O

2011-03-15 @ 21:14:36
Postat av: Caroline

vet nt om jag glömde skriva mitt namn elr nt :o kommentaren är iaf från mig ;)

2011-03-15 @ 21:15:20
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: Åsa (rumpetrollens.blogg.se)

Exakt samma här förstår inte, och de är lixom bara jag som hör av mig tillslut tröttnar man och så sitter man där. Och man vill inte vara på hela tiden för då blir de bara asjobbigt. Fattar ingenting men de är bara köra och försöka intala sig själv att de är deeas förlust!



kram <3

2011-03-15 @ 21:33:42
URL: http://rumpetrollens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0