neeeeeeeeeeeeeeeeeej

var min tanka när jag kolla ut genom fönstret imorse !! snöö !?!? det är inte ba lite snö heller :( ååhhh, jag som iaf trodde att vi va påväg mot vår ... de är mitten av mars men ser ut som mitten av januari ??? hade börjat använda converse också men tror inte ja tar på mig dom idag ...
men idag i skolan missar jag alla lektioner mellan halv 9 och halv 2 för ska stå i cafet, ganska skönt men sen slutar vi inte förens halv 4, SUCK !
men nu ska inte jag tjöta mer ...


va ju så glad igår ... nä snön får tumme NER !

puss

Kommentarer
Postat av: Caroline

ohja, sommar och Eric är ju typ det bästa som finns ;)



säger med tummen när för snö:(

2011-03-18 @ 17:03:46
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0