maten är påvääg !

go som jag är ringde jag pappa när han va och träna(tränat klart) och bad honom köpa med kebabrulle, underbart !
galet sugen på det så de najs !
skolan var bra eftersom jag hade ba två lektioner, satt i cafet resten, och fick sluta tidigare sista lektionen när vi hade musik. men 6orna är inte på våran skola på måndagar och fredagar så då är det så tomt i cafet, eftersom det typ är mest dom som är där, alla andra ba kommer in köper nåt sen har dom bättre försig, eller ba går in o tjötar lite sen drar medans 6orna inte har några skåp eller nåt i våran skola så det är bara i cafet dom är , de är dom som drar in mest pengar också haha ;)
men ah de va najs endå !
sen jag kom hem har jag inte heller gjort så mycket ... sovit .. åh det är så skönt haha !
men det kommer la ett inlägg senare när jag är mätt, höhö.
och kanske en "dag" också :)


hittade en bild på facebook där jag och Becca är med ifrån när vi va i sthlm, står och kollar schlager stjärnan inne på globen shopping :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0