I'm alive

jag hade tyvärr inte så mycket mer tid för att blogga igår.
men hade väldigt trevligt med Johanna när vi åt och lite i stan iaf.
fast matchen kanske inte gick sådär jättebra men det skiter vi i nu ;)
idag har jag ba vart i skolan, händer inte så mycket just nu.
är klar med min "25 dagar" lista nu också, det sista inlägget är klart och kommer ikväll !! sen planerar jag en ny "bild lista" som jag ska börja på denna veckan.
den främsta anledningen till att jag gör sånna är för att hålla igång bloggandet, som ni kanske vet har jag som nyårslöfte att blogga året ut ... detta är ju tredje eller fjärde perioden jag bloggar, har liksom dött ut de andra gångerna men nu måste jag ju hålla mitt löfte ;)
men just nu är det ganska tråkigt att blogga, eller alltså det händer inte så mycket .
men till sommaren !!! och sen till hösten ska man börja ny skola och massa sånt .. känns som att det kommer hända mycket detta året, både bra och dåligt antar jag :)
just nu händer det ju bara roliga saker i mitt liv lite då och då ... som förra helgen, hade iaf jag kul när jag va i sthlm, annars blir det ju inte så mycket sånt under höst/vinter/vår, fast det börjar ju nu igen på våren !!
om två veckor ska man ju få träffa Eric igen, lycka på det !! :) dock va de ju ba typ en vecka sen man såg han senast .. men endå, nu är det signering = mycket bättre ;*

men nej nu blev det för långt !


för sommaren !

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0