en av de bästa dagarna i mitt liv.

tror fan det asså,
klippet här nedan borde haft den rubriken !
de va när Eric blev lite mer "riktig" typ fjärde gången jag träffade honom och sen dess har han ju känt igen mig.
den gången jag vann att träffa honom efteråt ju ...
och ni ser ju under klippet att de va ganska mkt folk, speciellt i slutet när dom filmar en del av alla människor, de va liksom minst dubbelt så många fler, och där fick jag gå upp på scen ..... och efter ja satt mig sjunga ensam i micken ...

och glömmer aldrig när jag och Becca kommer bakom scenen och Eric sträcker fram handen och hälsar och så säger han;
du fick ju en kram förut, så du kan få en till.
haha, jag typ dog , galet mysigt !
och de va ju 2(4) till där bak som hade vunnit men dom stod bara bakom mig medans jag och Becca stod o prata med Eric och Erik, taskigt kanske men underbart.

en dag jag aldrig glömmer, och herregud vad både jag och andra saker har förändrats sen dess ... och redan då hade allting förändrats sen ett år tillbaka ....
ångrar dock ingenting !

ibland gör det nästan ont vad jag saknar sommar !

nu ska jag försöka sova :)


man ser mitt och Beccas huvud bakifrån typ hela tiden, när Lotta är inzoomad ser man oss nästan precis framför henne.

pussar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0