underbart väder !!

de är ganska sjukt att man i sverige vid denna tiden blir helt till sig när det är sol ute ? typ som "för en gångskull" ....asså sol har vi ju vart med om innan, och man ska väll inte behöva bli förvånad när det är typ 25 grader varmt i juni ? aja.

vaknade vid 11, gick ut och solade till halv 1 eller nåt, sen tvingade min mamma med mig ut och gå .... hade typ damp där ett tag, hatar att göra saker när jag inte vill det själv !
men ah, pappa var ute och sprang samtidigt, så det slapp jag iaf ... höhö.
efteråt åkte vi till typ majorna och åt glass, har ni inte ätit på triumf där har ni missat nån ! hihi, älskar det där.

sen drog vi hem, jag har bla duschat, ätit och sovit i typ en timma ... hehe.


seg, ofixad, cooooolchey !

pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0