underbar söndag !

hur konstigt låter inte det ? underbar söndag ...
söndagar ska va sämst, sega, alldeles för korta och måndagen ska vara det sista man längtar till ...
men jag har haft en helt underbar dag !
åkte som sagt in till stan och träffade Linn, fikade, satt där i säkert 1,5 timme, sen gick vi ut mot brunnsparken och satte oss på lejontrappan, satt där i 2 timmar, tiden bara flög förbi, pratade om allt och ingenting, bästa !!
sen åkte jag hem, sakta men säkert hehe, satt och åt grillat ute på baksidan, klockan va runt 7, love.
sen kollade jag lite handboll och sen dess har jag bara tatt de lugnt, tog en dusch på 40 min också.

och längtar till imorgon !!! sista dagen i grundskolan för gott !!!!!! me love.


innan jag åkte för att träffa linn, tänkte blogga då men insåg att jag inte hann det !

pussar

Kommentarer
Postat av: Caroline

det låter ju bra ! ska kanske prova det då ;) tack för tipset!



ååh låter underbart med en underbar söndag :D

2011-06-13 @ 00:57:36
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0