trött ...

känner att jag bara måste vara seg just nu ... så skönt ibland !
igår va de ingen vila för 5 öre typ .. så tar igen det nu !! alltid gött.
men imorgon blir de ingen lång sovmorgon, först till banken och sen vidare till frisören vid typ halv 12, alltså banken INNAN de ... suck.
men ska bli skönt att bli blond igen , yeay !!

om jag inte glömmer ska jag ta före och efter bilder ... om ni inte vill se så vill jag endå göra de själv ... haha!


jagvet , gamla fjortis bilder ... men jag vill ha långt BLONDT hår ... suck. aldrig att mitt hår kommer bli långt -.-



kände för att va lite generös med bilder, höhö.

 
dålig bild, men ett nytt armband jag fått av min bästa mormor ! av någon anledning gillar jag det verkligen ! och de svarta som varken ser ut som sten eller "diamant" är lava från en vulkan ! ganska najs endå ! hehe ...

nu ska jag ta en dusch eller något sånt och bara mysa ner mig hela kvällen !!
nu vill jag btw BARA ha sommarlov ... åh onödiga dagar i skolan kvar !

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0