tankspridd kväll !

har valt att vara ensam ikväll, väääldigt skönt måste jag säga !
har kunnat tänka på allt och inget, och gör det fortfarande. det kan behövas ibland !
har gjort saker som jag gör ibland, men bara gör när jag är ensam, annars skulle jag nog uppfattas ännu mer knas än vad jag kanske redan gör .... but I love it.
sitter just nu i sängen och lyssnar på Tomas Ledin, äkta svensk musik kärlek ! hehe.

nu bara två dagar ledigt, sen på måndag börjar vi halv 11, sen klockan 11 ska vi alla 9or vara i kyrkan och ha avslutning, uppträdande, få betyg osv.
sen på kvällen ska vi samlas vid skolan halv 6, en halvtimma senare går bussen till "hemlig plats" där balen/festen ska vara, åh jag längtar damp mycket !
knarka solarium i helgen ... ? nja ... ba lite ! är ju inte så farligt blek nu endå så.


kollade runt lite på facebook och hittade denna bilden på mig och Julia, det är ifrån när jag och Becca var i Malmö i augusti förra året, Ric FM Festival !
underbart sommarminne !!!! GALET vad jag saknar sommarlov och olika festivaler/konserter/allsånger och allt vad det heter ! vet inte hur mycket det blir i sommar dock .... jobb, handboll och turkiet tar en del plats, men taggad som tusan endå !!!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0