sorry

för att ja inte bloggat tidigare idag !
men jag hann inte imorse !
sen när jag kom hem har jag gjort lite annat, och självklart sovit lite ... hehe.
men nu ska jag ut och springa ... usch ! hoppas jag överlever, galet längesen jag tränade ! inte bra att gå från x antal ggr i veckan till ingenting :( men denna veckan så !
fast egentligen är jag mest hungrig ... men får äta när jag kommer hem igen, om jag kommer hem igen !

bloggar då igen !


för ett tag sen la jag upp en länk om en tävling på en Eric Saade blogg ? om ni minns ..iaf, jag vann den ! kul !
så nu har skivan kommit ! man måste ju ha en komplett samling av hans skivor/singlar ... ? ;)

puss

Kommentarer
Postat av: Niamey

Du vet att det är någon som har kladdat på den bilden utav den homosexuella individen?

2011-06-20 @ 19:01:10
Postat av: Kimberly

2011-06-21 @ 23:01:41
URL: http://sa
Postat av: Kimberly

Hahah, håller med sig.. Man måste ha komplett samling av hans skivor/singlar ;D Jag har också fått min.

2011-06-21 @ 23:02:27
URL: http://sandrakimberly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0