soova.

ska nog försöka på att sova lite nu, trött tjej.
om det var någon som minns det så skrev jag förra veckan att ja hade problem med magont när jag sprang med min pappa, det kom tillbaka idag på träningen, fyfan vad hemskt det är ! vet typ inte vart ja ska ta vägen ....
men det var när vi sprang, fick ligga i fosterställning ett tag denna gången också tills det gick över sen kunde jag träna på plan utan problem. hel konstigt.
men imorgon är det fredag, mycket gött ! ska hem till Becca på kvällen, massa mys.
lördag ska vi en sväng till mormor på dan annars är det inte så mycket planerat i helgen, ifall det inte är något ja helt glömt bort !

har ltie bilder på mobilen, tror jag iaf, som jag inte hunnit lägga in på datan än, men när jag gjort det kanske de hamnar några här på bloggen !


sålänge lägger ja upp en bild ja inte lagt upp förut
från avslutningen i skolan för snart tre veckor sen, känns sååå galet långt borta men samtidigt så nära. weird.
Jennifer, Jag, Jonas, Rebecca, Johanna & Anna.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0