Sommarkrysset !

yes, vi gick ner och gick längs vattnet här i hammarby sjöstad.
sen åkte vi över till söder, gick typ genom hela sönder tills vi kom till vattnet på andra sidan, tog en färja över till djurgården och grönan.
åkte lite, väldigt lite, sen satte vi oss på en bänk framför scenen och soundchecket drog igång, sen dess höll det på med musik och grejor hela tiden tills liveprogrammet började !
Eric var och är bäst, lika always ! massa mys.
hann träffa honom en snabbis denna gången, han va inte tvungen att vända precis innan mig , höhö.
men när han såg mig ...
*sträcker ut händerna* men heej !
*lutar sig fram så jag kan krama honom*
hur är det med dig?
bara bra, själv? bra osv.
made of pop va btw grymt förra veckan.
ah, juste du va på Liseberg ! du får komma mer i sommar, premiär är alltid premiär, ;)

mys kille.

en galet massa bilder kommer imorgon när jag har min egna data och så !


denna halvbra bilden får avsluta min goa dag !

puss

Kommentarer
Postat av: L I N N ! :D

Åh om du bara visste hur avundsjuk jag är på dig!!

Har sett han live i stenungsund,bohus fästning & liseberg x2 , och jag har sett dig alla gångerna haha förutom lotta på liseberg :)

2011-06-26 @ 12:56:36
URL: http://linnfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0