slapp torsdag !

idag har jag varit extra slö, hela dan !
jobbigt att jobba med barn när man egentligen bara vill lägga sig ner och sova ! men vad gör man.
sen när jag kom hem, checkade jag lite tv, sen sov jag i över 2 timmar ... skulle tränat med pappa men eftersom jag sov så länge och sen åt hade jag verkligen NOLL lust .... vi gick en promenad ist.
sen dess har jag kollat Allsång på gränsen .... haha norska versionen av allsång på skansen. ja, Eric var med.
dock va de galet tråkigt ! hehe.

men imorgon gäller det att vakna tidigt och åka till Stockholm, OM jag längtar, även fast jag är göteborgare gillar jag stockholm, men jag gillar mer människor som har flyttat till sthlm än de som är födda där ... hehe. det bara är så ju !? dryg stockholmare vs go och glad göteborgare ?? ganska enkelt va ? ;)
imon ska vi antagligen fira midsommar på skansen , massa mys!
sen på lördag kanske vi drar förbi gröna lund, har aldrig var där (över 5 års ålder) så lite kul att åka grejor där jämnfört med liseberg, sen på kvällen är Eric med i sommarkrysset så kanske stannar och kollar på honom dåå ...!
sen på söndag nångång åker vi hem igen ! men kommer hålla er uppdaterade , kanske MER än vanligt !? yeay.


GALET snygg brud !?!?

har köpt nya brillor btw. yeay. mina andra för iår ... får se om de inskaffas några mer framöver ;) I love glajjor! höhö.

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0