precis duschat.

har precis tagit en dusch .
väldigt skönt måste jag säga !
idag var jag ju som sagt på körskolekurs i över 3 timmar ... väldigt intressant .. *host*
sen dess har jag inte gjort så mycket, låg och sov ett tag, också väldigt skönt !
ska ner och kolla på en film snart, mys.

imon är det jobb, sen ut och springa tror jag sen träffa Anna på kvällen, tisdag jobb, träning och Emma, onsdag jobb springa och sen blåvitt med Anna(om inte linnsmo kan), torsdag vet jag inte förutom jobb, sen på fredag morgon drar jag til Stockholm med mina kära päron ! mycket mys. hemma på söndag igen !

bloggar efter den dära filmen, lite om igår då kanske ? :)



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0