löördag !

igår va en helt galet bra dag!
väntade utanför och framför scenen i 12 timmar(!), det gick konstigt nog ganska fort, men med gott sällskap blir allting bra!
hade galet kul, även om den sista timmen nog var segast!
det var sjukt mycket folk btw! folk stod till och med uppe i skogen (för er som vet hur det ser ut vid stora scenen på liseberg), gaalet!
själv stod man längst fram i mitten ... höhö.
hann inte prata någonting efteråt, för precis när han nästan var exakt där jag stod(det var ståsignering efteråt) så sa hans turneledare att de va skulle vända igen, men ba suck -.-
men en maaassa blickar ifrån från scen ... massa mys.
och konserten var SÅ BRA ! haha. nä men den va helt awesome! yeay. lika grym som alltid om inte bättre.


finaste, lägger in lite fler bilder senare idag !

nu ska jag fixa mig, sen ska vi, Johanna, Mattis och Tobbe åka på bröllop, hehe.
två lärare vi hade på skolan vi slutade på precis som ska gifta sig !
sen ska jag åka till uddevalla, hem till några kusiner !


nu draaaar vi !

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0