Hvitfeldtska till hösten.

yes, jag kom in på mitt första val, Affärsprogrammet på Hvitfeldtska !
intagningen till gymnasiet har alltså kommit idag. känns väldigt skönt.
det jobbigaste var att jag inte visste någon som valt samma ... men nu, har tydligen Andrea, en gammal barndomsvän, vi lekte alltid när vi va små, vi bodde i samma område då och var alltid ett gäng tjejer som lekte osv. har inte sett henne på måånga år så skulle vara jättekul ifall vi kanske hamnar i samma klass!
men ah, ska snart ner och äta, sen är det träning som gäller ! lite förkyld så hoppas inte det blir värre !

sen är det jobb imon, på måndag och halva tisdagen sen på tisdan börjar Partille cup ! årets cup, aahhh vad gött de ska bli!
partille håller på tills söndag, sen börjar mitt sommarlov, ledig måndag och tisdag sen tidigt onsdag morgon drar vi till turkiiiiiet ! yeah vad underbart ! can't wait.



pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0