heeej alla glada !

jag hade verkligen ingen tid för att blogga igår !
när jag fick upp vid 10 hade jag två timmar på mig att fixa en del här hemma samtidigt som jag skulle fixa mig själv !
men sen vid halv 1 åkte vi mot volvo i torslanda(där min bror skulle springa ut)
så ah, efter att han gjort det stod vi och snackade och tog en massa kort !
sen åkte han iväg på flaket, vi åkte hem, ännu mer släkt kom innan min bror kom hem.
sen var jag tvungen att åka, åkte och träffade Linn, drog till liseberg och va där typ hela kvällen, var ju Petter och September igår, galet bra och galet mkt folk, me like !

sen drog vi hem till Linn, kollade film och lite så, innan vi somnade typ vid halv 3 !

och idag har jag inte gjort så mycket , åkte med Linn till stan, fikade och pratade en massa. love.


jag och bror igår ! haha, bjuder på den ... ser typ tjock ut, spc i ansiktet och det blåste inte lite som ni kanske ser ! men ah.

btw. ni får INTE missa den hära låten, så alla, lyssna nu !!!



pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0