haha, tack !

skönt att börja dagen med ett skratt !
läste precis årets omognaste kommentar, haha .....
sånt får mif bara att skratta, men det är kul att folk bjuder på sig själva genom att visa ut patetiska och avundsjuka(?) dom är ! hahaha älskar sånt, speciellt när dom inte förstår att dom bara är pinsamma, finns fler än just denna personen alltså, ganska många fler skulle jag chansa på ! ;)

men ah, nu ska jag snart dra och jobba.
sen blir det gymmet med min saknade Emma ! yeay.

igår var det galet tråkigt att springa, ja finner inget roligt eller skönt med att springa, och annars när jag tränar så tycker jag det är skönt för jag tänker på annat eller "ingenting" för ett tag. men när jag springer tänker jag ju bara mer, då har jag ju liksom ingenting att göra !? ... hm.


ja, jag är trött !

tumme ner för mitt hår är bajs idag och för att det aldrig blir sommar ute !!

puss

Kommentarer
Postat av: Alicia

Känner du typ Eric saade? Tacksam för svar :)

2011-06-21 @ 20:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0