29 juni

bloggade inte imorse, hann helt enkelt inte !
och vårat vatten funkar inte på övervåningen och här nere kommer det jätteklen stråle .... hm.

idag är det mycket Eric btw. för det första, ett årsen jag och becca var i Götene, våran första resa som va längre bort än .. stenungssund. en av de bästa dagarna i mitt liv typ ! helt galet underbart vare.
sen släpps hans nya album idag & den nya videon till hearts in the air släpps också idag ! yeay.
har ofc sett den osv. lägger upp den i ett inlägg direkt efter detta !
sen tänkte jag lägga in de låtar ja tycker mest om på hans nya skiva !

tänkte gå ut och sola men har vart ute hela dan på jobbet så är lite trött, men ska som sagt kanske åka ut med våran båt vid halv 5 - 5 !



btw. jag har hittat mitt nya "vardagsgodis", honung av pistage nötter, så gaaaalet gott !!!
min mormor köpte det när hon var på Sicilien, mmmhhh jag dör vad gott ! älskar pistage nötter och har alltid gjort det ! kom ihåg när jag va liten och var med mina föräldrar och handlade, så var det vardag så fick ofc inget godis, då övertala jag som till att köpa pistage nötter ist, satt på mitt rum och ordnade dom i olika grupper osv. haha !
satt även på en cup för över 2 årsen och åt upp en hel påse pistagenötter över en papperskorg ! haha yeay.

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0