trött tjej ...

haft en hel dag i solen på heden, underbart ju !
kollade lite sen hade vi match vid 1, sen stanna vi och kolla matcher till närmare 5, drog med Maja och Micka till donken, sen drog vi hemåt vid 6.
sen har jag inte gjort så mycket, typ kollat gossip girl, höhö.
förlora föresten ganska stort förut ... men skyller på att dom va danska mästare :) de säger liksom en del ....
imon två matcher till, en av dom har vi chans att vinna mot, gör vi det blir det antagligen a-slutspel och det hoppas jag verkligen på! sen de andra laget är ganska bra, spelade typ jämnt(men förlora) mot laget vi mötte idag så!
men spelar inte förens halv 4 imon så blir några timmar på heden innan de, spelar nämligen inte på heden imon!


jag just nu :)
haha nä men mitt face är liiite bränt osv ... och Depp är Snygg, med stort S! haha ...

puss

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Snälla rösta på min klänning!

http://enmammasliv.webblogg.se/2011/july/milidress.html#comment



Om du gillar den ;)

2011-07-06 @ 21:00:28
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0