trött chey!

ja efter en vecka i turkiet med inte mycket sömn och sen inte mycket sömn de senaste två nätterna hemma heller, är detta första kvällen där jag inte gör nånting speciellt, det är skönt och jag är trött !
ska snart ner o va lite social med mina päron igen, eftersom de inte va me i turkiet och inte vart hemma igår till idag har ja knappt sett dom på länge så.
och Linn kommer inte alls hem imon ... hon åker därifrån imon men kommer hem på söndag, bajs.

btw. de är sjukt scary de där i Oslo ... hjälp.



håller btw på o läser denna boken, som Morgan Alling har skrivit om sitt liv ... helt tagen är jag av honom och hans uppväxt, sett ett program där han berättade också så va bara tvungen att läsa denna! har en liten bit till halva kvar så börjar komma in i de nu, han är stark & helt grym! helt otrolig. läs den!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0