tränat, nytt mål!

har precis duschat och fixat lite.
åkte hem till Linn vid 12, sen gick vi till ett cafe nära henne och fikade osv. massa mys. HAHA. dagens skratt tackar jag Linn för! helt borta va hon, trött chey!

men sen drog jag och tränade.
har ett nytt mål med min träning faktiskt.
nästan alla människor försöker övertala andra om att de är nöjda med sin kropp, fast är inte det och orkar inte göra något åt det, eller så erkänner dom och bara förstör sin kropp! fel & fel.
man jag tror dock många tränar för att må bra, speciellt lite äldre än mig själv, men det är nog inte många i min ålder som tränar bara för att "må bra",eller så tränar de inte alls och låtsas som att allt är bra, men bara förstör sig.
jag är inte 100% nöjd med min kropp, hur många människor är det, egentligen?
men jag skäms inte för min kropp, det ska Ingen göra! hur man än ser ut.
det jag tycker är fel, och önskar inte fanns är människor som låtsas att det är bra och kanske ba äter mer och mer tills det inte går att stoppa längre, eller de som inte äter överhuvudtaget och tillslut har förstörs sig för resten av livet, ingen av dessa människor mår bra! inte egentligen.

jag har bestämt mig för att börja träna så ofta jag kan, alltså nästan varje dag, köra samma pass som jag gjorde tex idag & äta lite mindre gott hehe, och se om det blir någon skillnad, om inte så mår jag nog helt enkelt bara bra av det!!
jag menar inte att alla ska ha "perfekt" kropp, men att svälta sig eller äta för mycket och låtsas som att man inte bryr sig, är inte okej, ingen mår bra av det!

jag har aldrig haft svårt för att hålla min vikt normal, även om jag ätit mycket och oftast mer än alla mina vänner har jag även tränat mest, alltså har jag aldrig varken gått upp eller ner, och jag har mått bra av det!
men nu vill jag pröva och se om jag kan få den kroppen jag "egentligen" vill ha!
Jag önskar mig lycka till och ger mig själv en lyckospark i röven! :')




pussar på er alla.

hoppas inte inlägget misstolkas! jag dömer ingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0