tisdag!

idag är det en tråkig tisdag typ ....
skulle eller ah jag ska gymma idag! tänkte åka själv typ nu men snackade lite med Becca så vi drar lite senare ihop, roligare så! och imon ska vi "bo" på gymmet, haha klockrent!
men innan dess kan jag ju ... vila mig lite eller nåt. haha eh ah.
ikväll måste man ju kolla Allsång på Skansen ... kolla själva ikväll så förstår ni varför.
måste ju btw börja övningsköra snart också !!! mer än ett halvårsen jag fyllde år !?!? galet dåligt av mig.


haha ja jag är trött som vanligt osv.

har btw inte berättat att jag åker till Helsingborg i helgen !? åker dit på lördagen med Johanna, Eric på kvällen ofc, sen på söndagen kommer även Linn ner och då blir det blåvitt, grym helg eller vad ?

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0