nu blev de natten.

efter mitt förra inlägg åt jag osv.
sen drog jag till världens bästa mormor, hade mys kväll med henne.
mina päron va och kollade på Roxette här i göteborg så då åkte jag till henne sålänge, bästa!!
har redan träningsvärk btw ....
så om jag kommer upp ur sängen i tid imon kanske jag tränar, sen snabbis till stan, måste växla tbx lite turkiska pengar till svenska, och sen har jag faktiskt inte köpt Erics skiva än !?!? bra där ... fast nä. så det ska inskaffas!
och sen blire blåvitt med Linnsmo, längesen vi gick ihop nu !! yeay.


haha, norrmännen och jag i Turkiet, känns fortfarande jättekonsttigt att vi inte är kvar där längre ... hm. lite snyft.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0