matglad tjej!

sen senast har ja tränat ett tag med Becca.
sen vart hemma, duschat osv, och ätit.
har hört från flera håll att folk verkar tro att ja menat att ja inte ska äta överhuvudtaget, eller iaf knappt.
men det är inte så jag menar, jag ska ba sluta äta "tjockismat" så som tex kebabrulle, som jag endå åt igår, därför ja mena att om ja äter sån fet mat en dag kanske ja inte ja ska trycka i mig en massa annan mat också.
men idag har jag ätit mera, vanlig mat! jag ska inte sluta äta MAT , utan skräpmaten ska jag tona ner med.

man blir inte tjock av mat. det vet jag så jag äter fortfarande ! inget att vara orolig för!


se, jag äter ! haha, min "efterätt", nä men brukar inte äta efterätt annars heller, men frukt kan man(jag) inte få för mycket av !


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0