lycka!

det är det enda ordet som verkligen passar in på mig och mitt liv just nu!
jag är typ helt tagen!
har haft en helt otroligt underbar vecka, det har både gått upp och ner men sista halvan av veckan va helt klart de bästa nånsin!
orkar inte berätta om precis allt som hände .... de lär blir en del.

men människorna som jobbade där, galet underbara killar ! så roliga haha, party.
träffade 2 norrmän från början som vi umgicks med hela vecka, de ända människorna vi kunde prata svenska med typ, haha, även om de va lite jobbigt att förstå ibland så va det underbart och vi fick mycket mycket skratt!
sista dagen blev de även lite tyskt sällskap, haha, galet dåliga på engelska dock ...

jag har iaf levt livet denna veckan, så även fast ja inte uppdaterat har jag varit allt annat än död!!


haha så goa va!! 3 av killarna som jobbade på hotellet ;)

@ hissen haha!

pussar på er!

Kommentarer
Postat av: Caroline

haha grym bild den första :D

2011-07-22 @ 23:48:52
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0