lever!

haha, de va faktiskt inte så farligt som jag trodde idag ... konstigt nog.
men hann inte blogga direkt efter, tog en snabbdusch sen åkte jag med mamma och handlade lite.
idag är första dagen på nästan 2 veckor som hela familjen är hemma, blir god middag osv. mycket mums.
känner hur det luktar grillat ... mm !! saknat hemlagad mat och inte ba de på hotellet. även om det va bra där!

nu längtar jag mest till imorgon då jag får träffa Linnsmo igen! blir nog lugnt hemma idag med, jag behöver det!


känner mig galet blek .....

men får glädja mig åt att ja faktiskt är hyfsat brun på mage och ben ?? där tar färgen alltid bäst så får njuta av det ist .... blekface dock .. snyft. nä men jag hade ju världens bästa vecka så ska inte klaga nu ! :D yeay.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0